پتروشیمی غدیر مجوز واردات ۵ هزار تن PVC را دریافت کرد

رییس دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی گفت: براساس مصوبه کمیته تنظیم بازار، پتروشیمی غدیر مجوز واردات پنج هزار تن PVC را دریافت کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، مرضیه طهماسبی با بیان اینکه دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی با همکاری دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط با جدیت به دنبال تنظیم بازار است، افزود: با هدف کاهش التهاب در بازار PVC به پتروشیمی غدیر مجوز داده شد تا اقدام به واردات پنج هزار تن از این محصول با هدف تنظیم بازار کند.

وی با اشاره به اینکه حفظ منافع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان واقعی محصولات پتروشیمی به‌عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفتر صنایع پایین‌دستی قرار دارد، گفت: همان طور که بار‌ها اعلام شده اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی تعاونی‌های تامین نیاز و انجمن‌های تخصصی مصرف‌کننده محصولات پتروشیمی می‌تواند بازار را با آرامش بیشتری همراه سازد.


بیشتر بخوانید

توسعه میدان نفتی یاران با هدف تولید روزانه ۵۰ هزار بشکه نفت خام


طهماسبی تاکیدکرد: عرضه، تقاضا، قیمت و سیاست‌گذاری تنظیم بازار، از ارکان تنظیم بازار محصولات پتروشیمی است و طبق ابلاغیه ستاد تنظیم بازار، فروش محصولات پتروشیمی فقط باید در بورس انجام شود. همچنین مشکلات برقی که منجر به توقف تولید پتروشیمی غدیر شده به‌زودی رفع و این مجتمع پتروشیمی حداکثر تا پایان امروز (پنجشنبه، ۲۶ تیرماه) به مدار تولید بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار