مکان‌یابی یادمان شهدای جاویدالاثر در آرامستان وادی رحمت تبریز

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از مکان‌یابی احداث یادمان شهدای جاویدالاثر در جوار گلزار شهدای وادی رحمت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فرخ جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز اظهار کرد: علی‌رغم این‌که حدود ۲۲۳ شهید جاویدلاثر در بین رزمندگان اعزامی از کلانشهر تبریز بوده‌اند، تاکنون هیچ یادمانی به نام آنان در گلزار شهدای وادی رحمت ایجاد نشده است.

او  افزود: با توجه به ساماندهی فاز یک و دو گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام، ایجاد یادمان شهدای جاویدالاثر از ضروریات گلزار شهدای وادی رحمت است.

او با اشاره به این‌که مکان‌یابی احداث یادمان شهدای جاویدالاثر در تبریز با هماهنگی خانواده‌های معظم شهدا، بنیاد شهید و اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌شود، بیان کرد: امید است که احداث یادمان ویژه به نام هر شهید جاویدالاثر، باعث تسکین آلام خانواده‌های چشم به راه آنان شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، جلالی با اشاره به این‌که با تداوم عملیات تفحص شهدا، هر از چندگاه شاهد بازگشت پیکر‌های این عزیزان هستیم، یادآور شد: در صورت بازگشت پیکر‌های هر یک از شهدای جاویدالاثر، در محل یادمان خود دفن خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار