طلب بیش از ۳ میلیاردی آبفا اسدآباد از مشترکان

رئیس امورآب‌شهرستان اسدآباد از طلب ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیونی آبفا اسدآباد از مشترکان خبر داد

طلب بیش از ۳ میلیاردی آبفا اسدآباد از مشترکانعلی اکبر رحمانی، رئیس امورآب‌شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در بخش شهری، یک میلیارد تومان در بخش روستایی و تقریبا پانصد میلیون تومان نیز در حق انشعاب از برخی شهروندان طلب داریم.

رحمانی با بیان اینکه گلایه اصلی ما از عدم وصول مطالبات توسط برخی شهروندان است، گفت: از اسفندماه تا پایان اردیبهشت هیچ قبضی صادر نشده است.

او با بیان اینکه در بحث فاضلاب درخواست توسعه شبکه زیادی داریم، بیان کرد: در این زمینه دارای محدودیت بودجه هستیم و این مهم قدری کار‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

رئیس امورآب‌شهرستان اسدآباد  با اشاره به مشکل در شهرک سد احمد، اظهار کرد: علت افت فشار مقطعی در  این شهرک سیداحمد مصرف زیاد اهالی پایین دستی و افت فشار برای برخی از دیگر ساکنین است.

رحمانی گفت: علت این اتفاق نیز ساخته نشدن اصولی برخی ساختمان‌ها و رعایت نکردن ارتفاع استاندارد تا مخزن آب است.

او با اشاره به ساخت روزافزون منازل جدید در شهرک سیداحمد، گفت: ساخت یک مخزن جداگانه در این منطقه لازم است که در حال تملک زمین برای این مورد هستیم.

رئیس امورآب‌شهرستان اسدآباد بیان کرد: در سه منطقه مسکن مهر، پانزده خرداد و آیت الله کاشانی با اضافه کردن یک خط آبرسانی تا حدودی از مشکل افت فشار کاسته شده است.

رحمانی  ادامه داد: افزایش سه درجه‌ای میانگین هوا و کرونا عواملی مهم برای استفاده بیشتر از آب شده است که جبران این افت فشار با توجه به کمبود منابع آب سخت است.

او با بیان اینکه نگرانی کاهش منابع آب از نیمه دوم مرداد تا پایان مهرماه است، گفت: مشکل آب در اسدآباد جدی است واز همشهریان خواهش می‌کنیم از شستن ماشین و کوچه با آب شرب پرهیز کنند.

رئیس امورآب‌شهرستان اسدآباد گفت: ۷۸روستا شهرستان آبرسانی می شوندو ۲۵روستا نیز از امور آب خدمات نمی‌گیرند.

رحمانی با بیان اینکه تنظیم شناور کولر و نصب سایه بان تاثیر بسزایی در کاهش مصرف آب دارد، گفت:بعد از قطعی آب نیز مخزن کولر تا سه ساعت ذخیره آب دارد

او با بیان اینکه در تیرماه ۲۱درصد افزایش مصرف آب نسبت به خردادماه داشته ایم، گفت: ۱۲انشعاب غیرمجاز خانگی کشف و به دادگستری گزارش شده است

رئیس امورآب‌شهرستان اسدآباد بیان کرد: برخورد با افرادی که بصورت غیرمجاز اقدام به استفاده از آب می‌کنندبه طور جدی ادامه دارد.

رحمانی گفت: ۱۳ چاه آب در اسدآباد داریم که یک مورد آن استیجاری و ۱۲ مورد متعلق به مجموعه آب است.

انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.