معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

منبع آب یکی از مناطق پرخطر اهواز به شمار می‌رود

سرهنگ حاجتی منطقه منبع آب در اهواز را با توجه به بافت فرسوده آن یکی از مناطق پر خطر این کلانشهر دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: کوی منبع آب یکی از مناطق پر خطر اهواز است و برخی خانه‌ها در این منطقه غیر قابل سکونت هستند.

او با بیان اینکه ضمانتی برای جان شهروندان در این منطقه نیست، افزود: همین مسئله موجب شد تا به همراه مدیر عامل فولاد خوزستان و بررسی وضعیت مردم از برخی منازل این منطقه بازدید کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: علاوه بر مسئله معیشت در برخی از خانه‌های این محله افرادی مریض وجود دارند به همراه ۵ تا ۶ کودک که جان آنان در خطر است و زندگی را بر مردم این مناطق دشوار ساخته است؛ که پس از بازدید مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در زمینه اشتغال فرزندان اهالی اقداماتی انجام شد و همچنین کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مردم اهدا شد.

کوی منبع آب از مناطق حاشیه نشین و کارگری اهواز است که بزرگترین بخش حاشیه نشینی و اسکان غیر رسمی کلانشهر را نیز شامل می‌شود. بسیاری از شهروندان منطقه که عمدتا از دیگر مناطق خوزستان به آن مهاجرت کرده اند با تسطیح کوه اقدام به ساخت منازل غیر استاندارد و غیر اصولی کردند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.