از حقمان كوتاه نمی‎آییم؛ داور باید نقره داغ شود

سخنگو و عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به داوری دیدار با ماشین‌سازی گفت: مسئولان ذی ربط در کمیته و دپارتمان داورى باید به مردم اصفهان توضیح دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن؛ احمد جمشیدى سخنگو و عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به قضاوت ضعیف تیم داوری بازی ذوب آهن با ماشین سازی تبریز گفت: در بازى با ماشین سازى تبریز تیم داورى رسما و علنا سر تیم فوتبال ذوب آهن را برید و واقعاً بایستى به حال فوتبال ایران تأسف خورد، اتفاقاتى که در بازى ذوب‌آهن با ماشین‌سازى رخ داد به هیچ‌وجه قابل پذیرش براى مردم اصفهان، کارگران و پرسنل زحمتکش کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن و همچنین عدالت‌خواهان جامعه فوتبال ایران نیست و نخواهد بود.

احمد جمشیدی با بیان اینکه نهادهاى نظارتى بایستى بیشتر و گسترده‌تر از همیشه به فوتبال ایران ورود کنند افزود: کمیته داوران، سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال ایران باید در برابر این بى‌عدالتى علنى موضع گیرى روشن خود را اعلام کنند و ما از حق مردم اصفهان و خانواده بزرگ ورزش ذوب‌آهن نخواهیم گذشت.

او از همه و به ویژه فوتبال دوستان خواست تا فیلم دیدار ذوب‌آهن-ماشین‌سازى را تماشا کرده و ببینند در این مسابقه چه بر سر ذوب‌آهن آوردند گفت: این داور بایستى نقره داغ شده و براى همیشه از داورى فوتبال کنار گذاشته شود، در غیر این صورت سلامت و حیثیت جامعه شریف داوران زحمت‌کش فوتبال ایران لکه‌دار باقى خواهد ماند.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در پایان تاکید کرد: ما از تیم ماشین‌سازى شکست نخوردیم، بلکه تیم داورى و به ویژه داور اصلى این مسابقه شکست ناجوانمردانه را به ذوب‌آهن تحمیل کردند.

او افزود: اگر این اشتباه سهوى هم باشد باید از عملکرد کمیته و دپارتمان داورى تأسف خورد که چنین داور بى‌تجربه‌اى را براى این مسابقه حساس و ٦ امتیازى انتخاب و چیدمان کرده‌اند.
بنا به گفته همه کارشناسان، محمدحسین ترابیان داور بازی دیروز ذوب آهن و ماشین سازی، به اشتباه دو گل سالم ذوب آهن را مردود اعلام کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.