نوع دوستی و خدمت صادقانه از ویژگی‌های بارز مردم کردستان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: نوع دوستی و خدمت صادقانه به خلق از ویژگی‌های بارز مردم کردستان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خالد جعفری در مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی در سنندج گفت: باید با برگزاری این برنامه‌ها از زحمات بی دریغ کارکنان بهزیستی و همه کسانی که در راه خدمت به نیازمندان و معلولین قدردانی کنیم.

او افزود: در حقیقت آن‌ها برای رضای خداوند به افراد نیازمند خدمت رسانی می‌کنند و مسلما اجر اخروی در درگاه باری تعالی را دریافت خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در بخشی دیگر از سخنان خود نوع دوستی و خدمت صادقانه به خلق را از ویژگی‌های بارز مردم کردستان برشمرد و بر لزوم تقویت هر چه بیشتر ارزش‌های معنوی و انسانی در جامعه تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: مردم کردستان با اتکا به ارزش‌های معنوی همواره پیشتاز در امور خیرخواهانه و نوع دوستی در کشور هستند.

او بیان کرد: امروزه شاهد هستیم که مردم کردستان با وجود همه تنگنا‌های اقتصادی همواره حضوری گسترده در برنامه‌های خیرخواهانه و نوع دوستانه داخل و خارج از استان دارند و با وجود مشکلات فراوان در زندگی مصمم به کمک به نیازمندان هستند که این ویژگی منحصر بفرد حس انسان دوستی مختص مردم کرد است.

جعفری گفت: در حقیقت این خصوصیت اخلاقی یکی از افتخارات مردم کردستان است و همه به آن می‌بالیم.

او همچنین حضور خیرین در حمایت از نیازمندان را بسیار با اهمیت دانست و خواستار کاهش فاصله و افزایش تعامل بین خیرین و سازمان‌های مردم نهاد با دستگاه‌های اجرایی در راه خدمت بی منت به نیازمندان جامعه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در پایان بر لزوم ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار روستایی با کمک دستگاه‌های حمایتی استان تاکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.