رستگاری تیم فوتبال استقلال تهران در گرمای آبادان

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در آبادان با برتری دو برصفر استقلال تهران مقابل صنعت نفت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،تیم فوتبال صنعت نفت در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از هوادار تختی آبادان میزبان استقلال تهران شد.

در این دیدار تیم فوتبال صنعت نفت با ترکیب محمد دریس، عقیل کعبی، محمد اهل شاخه، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی، طالب ریکانی، محمدرضا غبیشاوی، مصطفی احمدی، رضا جبیره، مهدی حنفی و میلاد جهانی و تیم استقلال خوزستان با ترکیب سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، آرش داجلیری، آرش رضاوند، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، علی دشتی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته به میدان رفتند.

در دقیقه ۳۰ روی اشتباه محمد دریس دروازه بان نفت در خروج از دروازه و ضربه سر دانشگر توپ در محوطه جریمه به دیاباته رسید و او باضربه‌ی محکم نخستین گل بازی را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی وقت اضافه نیمه دوم، ارسلان مطهری روی ضد حمله از غفلت مدافعان صنعت نفت نهایت استفاده را برد و با دروازه بان تک به تک شد و گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

استقلال با این برد ۴۱ امتیازی شد تا موقتا جای فولاد را در رده چهارم جدول بگیرد، صنعت نفت هم با ۳۷ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران بدلیل محرومیت از روی سکو‌های ورزشگاه تیمش را هدایت کرد.

این بازی در دمای ۴۵ درجه سانتیگرادی شهر آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.