شهادت دختر بچه فرمانده عراقی در حمله مسلحانه به منزل وی

گروه سرایا السلام وابسته به جریان مقتدی صدر اعلام کرد دختر خردسال یکی از فرماندهان این گروه در حمله‌ای تروریستی به منزل این فرمانده به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروه سرایا السلام وابسته به جریان مقتدی صدر، رهبر جریان صدر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد در حمله مسلحانه افراد ناشناس به منزل یکی از فرماندهان این گروه، دختر خردسال این فرمانده جان باخت.

در این بیانیه آمده است عناصر مسلح نقاب‌پوشی با حمله به جمال الدراجی، فرمانده تیپ ۵ سرایا السلام، اقدام به تیراندازی کرده که بر اثر اصابت گلوله به دختر خردسالش به نام رقیه به کما می‌رود و بعد از ۳ روز بستری در بیمارستان به شهادت می‌رسد.

هنوز علت این حمله مشخص نیست برخی منابع آن را به دشمنی شخصی ربط داده و برخی نیز به استناد به منابع نزدیک به جریان الصدر، این حادثه را سرقت مسلحانه دانسته‌اند.

این در حالی است که پیش از این حمله تروریستی به خودرو فرمانده تیپ ۵۹ ارتش عراق در منطقه سینا در حومه شمالی بغداد، باعث کشته شدن وی شد.

پیش از این نیز بر اثر انفجار تروریستی در استان صلاح الدین ۲ نفر کشته و ۳ تن زخمی شدند، در حادثه‌ای دیگر در انفجار یک دوچرخه در شهر بصره نیر یک کودک دختر کشته و پدر او زخمی شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۸ تير ۱۳۹۹
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۵۹ ۲۸ تير ۱۳۹۹
امریکا میخواد ارتش و نیروهای مردمی رو تحت فشار بزاره ولی کور خونده
آخرین اخبار