برج نخاله‌های ماهدشت فرو می‌ریزد؟

دپوی نخاله و پسماند ساختمانی در مسکن مهر ماهدشت از معضلات اصلی این سکونتگاه شهری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، دپوی نخاله و پسماند ساختمانی در مسکن مهر ماهدشت از معضلات اصلی این سکونتگاه شهری است که از بدو راه اندازی این منطقه، چالش ساز شده و آن را به تلی از نخاله تبدیل کرده است.

خلیل تاریقلی، شهردار ماهدشت در این باره گفت: در دوره سرپرست قبلی شهرداری، مبلغی از راه و شهرسازی برای خدمات شهرداری به حساب شهرداری واریز شده است که اشتباه بوده اما با این وجود خدمات شهری مانند جمع آوری زباله ها، فضای سبز و... در منطقه مسکن مهر ماهدشت ارائه می شود.

او با اشاره به کمبود فضای آموزشی و فقدان مرکزی درمانی در مسکن مهر ماهدشت، افزود: وظیفه احداث این موارد به عهده سایر دستگاه های اجرایی است و شهرداری وظیفه ای در قبال آن ندارد.

شهردار ماهدشت با بیان این که نود درصد تعهدات شهرداری در قبال راه و شهرسازی و مسکن مهر ماهدشت انجام شده است، گفت: علت ازدیاد نخاله در منطقه مسکونی یاد شده فعالیت شرکت کارگاهی طرف قرارداد با راه و شهرسازی است.

او با اشاره به این که نخاله های ساختمانی  با وزش باد به راحتی باعث ایجاد گرد و خاک در مسکن مهر ماهدشت می شود، افزود: از آن جا که جمع آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی براساس قانون از شرایط صدور پایان کار است، برای بسیاری از واحد های این منطقه مسکونی سند صادر نشده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.