از اولین پروانه ساختمانی ضد جعل در استان یزد رو نمایی شد

شهردار میبد از رونمایی اولین پروانه ساختمانی ضد جعل در سامانه هوشمند شهرسازی در استان یزد خبر داد.

علیرضا نقوی شهردار میبد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: صبح امروز و با حضور نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از پروانه ساختمانی تک برگی بر روی اوراق ضد جعل رو نمایی و اولین پروانه صادر شد.

او افزود: از مشخصه‌های بارز این پروانه می‌توان به طرح برجسته نارین قلعه، آرم و متن شهرداری میبد در مرکز سند، طرح سه بعدی درخت سرو در پشت برگه و تغییر رنگ مشهود کل زمینه پشت در اثر حرکت گردشی کاغذ، بنفش و پررنگ شدن طرح زیلو در سمت راست پایین صفحه در اثر تابش نور خورشید یا لامپ یووی و برگشت به حالت عادی پس از قطع شدن نور اشاره کرد.

نقوی همچنین به پیشتازی شهرداری میبد در سامانه هوشمند شهرسازی اشاره کرد و گفت: بر اساس نیازی که در زمینه یکپارچگی شهرسازی در شهرداری میبد احساس شد، از سال ۹۷ پیگیری و قراردادی در این باره بسته شد و از اوایل سال ۹۸ این سامانه آغاز به کار کرد.

او افزود: این سامانه دارای دو بخش دسترسی کاربران و شهروندان است که شهروندان با استفاده از این سامانه می‌توانند بدون حضور در شهرداری از خدمات این سازمان نظیر ثبت درخواست پروانه ساختمانی و پیگیری مراحل انجام آن اطلاع پیدا نمایند.

شهردار میبد اظهار داشت: از جمله خدمات این سامانه پیش از پنج میلیون سند که اطلاعات، املاک، زمین‌ها و مستقلات شهر میبد در محدود خدمت پیش از سه هزار و ۲۰۰ هکتار است وارد شده و پیش از ۱۰۸ لایه تا به امروز بارگزاری شده که به زودی به ۱۵۰ لایه که از قبیل: آرای ماده پنج از سال ۸۵ تا امروز، آرای کمسیون ماده ۱۰۰ در بخش بدوی و تجدید نظر، دسترسی شهروندان به تصاویر سه بعدی از سطح شهر اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار