رئیس اداره تعاون روستایی شاهرود خبر داد؛

توزیع نهاده دامی بین روستاییان شهرستان شاهرود

علیرضا حسین پور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۷۰۰ تن نهاده دامی در روستا‌های شهرستان شاهرود توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا حسین پور رئیس اداره تعاون روستایی شاهرود با تأکید بر اینکه تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و سوخت مورد نیاز کشاورزان و روستاییان ازجمله مهم‌ترین وظایف شرکت‌های تعاونی روستایی است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۷۰۰ تن نهاده دامی در روستا‌های شاهرود توزیع‌شده است.

او بابیان اینکه یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر انواع مواد سوختی بنزین، نفت گاز و نفت سفید از طریق شرکت تعاونی‌ها بین روستاییان این شهرستان توزیع‌شده است، افزود: در این مدت دو هزار و ۴۰۰ کیلوگرم، لیتر انواع سموم شیمیایی در بین کشاورزان توزیع‌شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شاهرود با اشاره به خریداری ۲۰۳ تن گندم بذری از پیمانکاران طرف قرارداد با اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵۰ تن کود شیمیایی، سه تن کود ریزمغذی و ۱۵ تن کود آلی و زیستی در بین کشاورزان شاهرودی توزیع‌شده است.

حسین پور با تأکید بر اینکه در این مدت در مراکز خرید گندم و کلزا شاهرود ۹۸۵ تن گندم و دانه روغنی کلزا به‌صورت تضمینی از کشاورزان شاهرود خریداری‌شده است، ابراز کرد: پیگیری برای وصول مطالبات کشاورزان در این راستا در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار