فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

۳۲ برنامه به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد در شاهرود اجرا می‌شود

سرهنگ خوشقدم گفت: برنامه های شاخص فرهنگی به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان شاهرود گفت: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین سالروزعملیات مرصاد دستکم ۴۰۰ برنامه پبش بینی شده است.

او با اشاره به اینکه در عملیات مرصاد شهرستان شاهرود ۳۳ شهید تقدیم انقلاب کرد، تصریح کرد: ۲۰۲ عنوان برنامه توسط بسیج شهرستان جمع بندی شده که از چهارم تا یازدهم مرداد ماه مصادف با سالروز عملیات مرصاد اجرا می‌شود.

سرهنگ محمد خوشقدم با بیان اینکه این برنامه‌ها مختص به هفته دفاع مقدس نیست و تا پایان سال استمرار خواهد داشت، ادامه داد: رونمایی از کتاب "کمی درنگ" زندگی نامه شهید رضا نادری؛ ویژه برنامه میهمانی لاله ها؛ مسابقه برترین عکس، نوشته، کلیپ و اینفوگرافی در فضای مجازی؛ برگزاری محفل شبی با شهداء وافتتاح جشنواره قاب‌های خاکی بهشت از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود اظهار داشت:گردهمایی رزمندگان در مسجد جامع قلعه نو، اجرای سرود میدانی، رژه کامیون داران کلاته خیج، دیدار با ۴۰ خانواده شهداء، اجرای تئاترخیابانی و رونمایی از نرم افزار چند رسانه‌ای شهدای مرصاد شاهرود از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

نادر فخری فرماندار شاهرود هم در این نشست گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شاهرود در ۲ هفته برگزار خواهد شد که هفته نخست با محوریت عملیات مرصاد و هفته دوم نیز همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.

او با اشاره به اینکه شهرستان شاهرود در عملیات مرصاد شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده، افزود: برای اجرای این برنامه‌ها ۱۲ کمیته تشکیل شده و ۴۰۰ برنامه پیشنهادی متناسب با شرایط و وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان در دستور کار است.

فخری با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها منوط به قرمز نشدن وضعیت شهرستان است، تصریح کرد: در اجرای تمامی برنامه‌ها رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی الزامی است.

فرماندار شاهرود ادامه داد: غبار روبی گلزار شهداء در روز دوم مردادماه و یادواره شهداء شب هفتم مرداد در محل مزار شهدای گمنام با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دستور کار است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.