بیمه تکمیلی حدود ۱۶ هزار فرهنگی خراسان جنوبی

بیش از ۱۵ هزار و ۹۰۰ نفر از فرهنگیان آموزشی و اداری خراسان جنوبی به همراه خانواده‌های خود تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

بیمه تکمیلی حدود ۱۶ هزار فرهنگی خراسان جنوبی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:  بیش از ۴ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۶۶ هزار ریال بابت خسارت بیمه حوادث به دانش آموزان و فرهنگیان بیمه شده پرداخت شده است.

او  افزود: پارسال  ۱۵۰ میلیون تومان نیز به بیماران صعب العلاج فرهنگی و دانش آموزان کمک شده است.

واقعی ادامه داد: به منظور کمک به فرهنگیان و تأمین بخشی از هزینه‌های مالی، تسهیلات بانکی در قالب قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی، مرابحه‌ی ۵۰ میلیون ریالی و همچنین تسهیلات رفع احتیاجات ضروری تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و تسهیلات بانک ملت در قالب رفع احتیاجات ضروری، شاپ کارت و کارت اعتباری به فرهنگیان متقاضی پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اعطای ۲۰۶ فقره تسهیلات لوازم خانگی برای افراد عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در سال تحصیلی جاری، تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری بیش از ۱۶۵ هزار و ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر به همراه معلمین شان تحت پوشش بیمه‌ی حوادث قرار گرفتند.

او بابیان اینکه پارسال بیش از ۹۷ میلیون تومان دیه مسئولیت دانش آموزی پرداخت شده، اظهار کرد: صدور بیمه آتش سوزی و اتومبیل برای فرهنگیان استان به صورت اقساط از طریق بیمه معلم، پیگیری ثبت نام مسکن فرهنگیان فاقدمسکن استان، تهیه و توزیع اقلام رفاهی و اقساط ۱۲ ماهه برای افراد متقاضی خریدکاشی ازدیگر اقدامات اداره تعاون اداره کل برای رفاه فرهنگیان است.

واقعی گفت: بیش از ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ نفر روز در قالب ۲۵ هزار و ۹۰۰ همراه بیماران فرهنگی فاقد مکان استان در مراکز اقامتی مرکز استان قبل از شیوع بیماری کرونا و با حفظ فاصله گذاری‌های اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی بعد از شیوع بیماری کووید ۱۹ اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.