اخبار حوادث ۲۸ تیر ۹۹؛

محموله قاچاق ۴۵ میلیارد ریالی در دیر توقیف شد

اخبار حوادث استان بوشهر را در ۲۸ تیر ۹۹ اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در شنبه ۲۸ تیر ۹۹ در این بسته خبری  بخوانید.

توقیف محموله ۴۵ میلیاردی قاچاق در دیر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ابزار آلات و قطعات خودرو قاچاق در شهرستان دیر خبر داد.

سردار خلیل واعظی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیر در جاده  خروجی آن شهرستان هنگام نظارت بر وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و در بازرسی از آن،  مقادیر قابل توجهی ابزار آلات و قطعات خودرو قاچاق بدون مدارک گمرکی کشف شد.

او با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه دو متهم دستگیر شدند.

کشف کالای قاچاق در جم

فرمانده انتظامی جم گفت: یک دستگاه قطعه شوی کارواش به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: ماموران انتظامی این پلیس هنگام گشت زنی در یکی ازجاده‌های شهرستان جم از  یک دستگاه خودرو ایسوزو، یک دستگاه قطعه شوی کارواش صنعتی بدون مدارک گمرکی که در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود، کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را دو میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دستگیری سارق با ۷ فقره سرقت در عسلویه

فرمانده انتظامی عسلویه از دستگیری یک سارق با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن در شهر عسلویه،  ماموران به فردی سابقه دار مظنون شدند و او را در یکی از محله‌های شهر عسلویه دستگیر کردند.

او افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به چهار فقره سرقت اماکن خصوصی، دو فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت اماکن دولتی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه تاکید کرد: افزایش ضریب امنیتی منازل و اماکن و همچنین استفاده از تجهیزات ایمنی مانند دوربین مداربسته و ... در پیشگیری از این گونه سرقت‌ها بسیار موثر است.

سارق حرفه‌ای سابقه دار در گناوه دستگیر شد

فرمانده انتظامی گناوه  گفت: یک سارق سابقه دار با پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ حسین احمدی عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره از اماکن خصوصی در شهر گناوه، فردی سابقه‌دار مظنون به این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر شد.

او گفت: متهم در بازجویی‌ها به پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر گناوه اعتراف کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.