کرونا جان پزشکی دیگر را در دشتستان گرفت

دکتر مهدی نوروزی سروستانی متخصص مغز و اعصاب بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد.

دکتر سروستانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر  مهدی نوروزی سروستانی متخصص مغز و اعصاب اهل کرمانشاه بود و  نزدیک به ۱۵ سال به مردم دشتستان خدمت کرد و به همرزمان شهیدش در عرصه سلامت پیوست.

او بعد از ظهر امروز پس از یک هفته مبارزه با ویروس کرونا، آسمانی شد.

پیش از این دکتر غلامرضا فخری متخصص بیهوشی و از اعضای کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری اهل دشتستان و  دکتر خضر خلیلی رئیس پزشکی قانونی شهرستان دشتستان دو شهید مدافع سلامت استان بوشهر بودند که بر اثر کرونا جان باخته بودند.


بیشتر بخوانید

پزشک برازجانی نخستین شهید مدافع سلامت استان بوشهر

شهادت دومین مدافع سلامت استان بوشهر


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بمناسبت عروج ناباورانه چهارمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر، زنده یاد دکتر مهدی نوروزی سروستانی پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام دکتر سعید کشمیری بدین شرح است؛

"بسمه تعالی "

با قلبی آکنده از غم و اندوه، خبر عروج ناباورانه چهارمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر دکتر مهدی نوروزی سروستانی را شنیدم.

بزرگمردی که بیش از یک دهه التیام بخش درد‌های مردم نجیب دشتستان بود و به عنوان طبیبی حاذق و چیره دست، در بیمارستان‌های این شهرستان به مردم خدمت صادقانه کرد.

دکتر نوروزی سروستانی از ذخایر ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی بوشهر محسوب می‌شد و فقدان این شهید والامقام مدافع سلامت، برای حوزه سلامت استان و بخصوص شهرستان دشتستان سخت و جبران ناپذیر است.

کادر بهداشت و درمان استان بوشهر و جامعه پزشکی، از بدو شیوع بیماری کرونا شجاعانه و ایثارگرانه، خطرات زیادی را به جان خریده اند و حماسه‌های جاوید خلق کرده اند که قطعا این جانفشانی‌ها به عنوان برگ زرینی در تاریخ پرافتخار میهن اسلامی ثبت خواهد شد و تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

اینجانب شهادت چهارمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر دکتر مهدی نوروزی سروستانی را خدمت مردم فهیم، جامعه پزشکی و کادر مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تسلیت و تعزیت عرض نموده غفران واسعه الهی برای آن عزیز سفر کرده و صبر و بردباری برای بیت مکرم ایشان و سایر بازماندگان از یزدان بخشاینده خواهان و خواستارم و امیدوارم مردم عزیز استان بوشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، قدردانی خود از این شهید عزیز و کادر بهداشت و درمان را به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۵۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
یاد همه عزیزان و شهیدانی که در این جبهه سخت از جانشان گذشتن بخیر.روحشان شاد و یادشان گرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
با امام حسین ع محشور شوید انشالله ....شرمندگیش برای ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۸ تير ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه