تفاهم نامه ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه در بافق به امضا رسید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: تفاهم نامه ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه بین شرکت کاوشگران نصر بافق و آموزش و پرورش این شهرستان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش بافق در دیدار با مدیر عامل شرکت کاوشگران نصر بافق، گفت: تفاهم نامه ساخت یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه با مساحت تقریبی دو هزار مترمربع با همکاری شرکت کاوشگران نصر بافق و آموزش و پرورش با حضور معاون مالی شرکت سنگ آهن بافق به امضا رسید.

او با اشاره به جایگاه بالای امر تعلیم و تربیت و مدرسه سازی به عنوان باقیات الصالحات، افزود: در سال‌های اخیر در زمینه مدرسه سازی و مرمت مدارس گام‌های جدی و موثری برداشته شده است که در این امر مهم تلاش خیرین مدرسه ساز قابل تقدیر است.

مدیر آموزش و پرورش بافق با بیان اینکه در شهرستان بافق ۱۱ هزار دانش آموز در ۷۰ آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: از ۷۰ فضای آموزشی موجود در شهرستان ۳۵درصد تخریبی است که امیدواریم با کمک خیرین مدرسه ساز بتوانیم آموزش و پرورش را از لحاظ فضای آموزشی به سطح مطلوب برسانیم.

محمدرضا جعفری مدیر عامل شرکت کاوشگران نصر بافق نیز در این جلسه با بیان اینکه این شرکت همواره در امور خیریه بخصوص بحث فضای تعلیم و تربیت پیش قدم بوده است، گفت: امیدواریم این تفاهم نامه گام موثری در ساخت یک فضای آموزشی مناسب و مطلوب بوده و گوشه‌ای از مسائل و چالش‌های فضای آموزشی شهرستان را ارتقا ببخشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار