صداوسیمای بوشهر برای ترویج مهارت آموزی برنامه می‌سازد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود، به دنبال برنامه‌سازی برای ترویج فرهنگ مهارت آموزی و تشویق افراد به فراگیری آموزش‌های فنی وحرفه‌ای هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در نشست با مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای این استان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر شکوفایی اقتصادی جامعه و نامگذاری امسال به نام جهش تولید، بیان کرد: آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از اصلی‌ترین پایه‌های جهش تولید، ارتقای شاخص‌های اقتصادی و فنی استان، ایجاد اشتغال و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

او توجه به اشتغال و مهارت آموزی را از مهم‌ترین دغدغه‌های استان و از اولویت‌های رسانه استانی دانست و افزود: صدا و سیمای مرکز بوشهر با استفاده از ظرفیت‌های موجود، در قالب ویژه برنامه‌های مختلف، به دنبال ترویج فرهنگ مهارت آموزی در استان و تشویق علاقه‌مندان به آموزش مهارت‌های فنی وحرفه‌ای است.


بیشتر بخوانید


مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر، در آستانه هفته ملی مهارت، از آمادگی برای اجرای طرح‌های مشترک با اداره کل آموزش فنی و‌حرفه‌ای و مستندسازی حوزه‌های مهارتی خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان بوشهر هم در این نشست با قدردانی از همکاری صدا و سیما در ترویج مهارت آموزی، گفت: ۱۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و ۱۷۹ آموزشگاه خصوصی در استان در حوزه مهارت آموزی مشغول به فعالیت هستند.

عبدالمجید دراهکی نقش صدا و سیما را در تغییر نگرش خانواده‌ها از مدرک گرایی به مهارت آموزی خبر داد و افزود: به منظور تولید برنامه‌های مرتبط با اشتغال و مهارت آموزی، و معرفی جوانان موفق در حوزه‌های مختلف آماده هر گونه همکاری با رسانه استانی مرکز بوشهر هستیم.

او بیان کرد: آموزش فنی وحرفه‌ای حلقه گمشده صنعت، بازار و دانشگاه است و صداوسیما می‌تواند با معرفی مراکز این سازمان مردم را به کسب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تشویق کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.