رئیس سازمان صمت گلستان خبر داد؛

بهره برداری از ۵ طرح پیشران صنعتی در استان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: با بهره برداری از ۵ طرح پیشران صنعتی مشخص شده برای استان ۳۱۵ نفر از افراد جویای کار مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حسین طلوعیان رییس سازمان صمت گلستان گفت: ۵ طرح مهم صنعتی استان با مجموع سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان بعنوان طرح‌های پیشران صنعتی مشخص شده است.

او گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها هم اکنون بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد است و با بهره برداری از آن‌ها ۳۱۵ نفر مشغول به کار می‌شوند.

به گفته طلوعیان، وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق شعار جهش تولید نسبت به راه اندازی پویش تولید، تداوم امید بمنظور بهره برداری از ۲۰۰ طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن به ارزش ۱۷۰ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم ۴۱ هزار نفر در سالجاری اقدام نموده که تا کنون این طرح‌ها در ۷ استان افتتاح و راه اندازی شده اند.

او با بیان این که ۵ طرح پیشران صنعتی استان نیز در زمره این ۲۰۰ طرح بوده و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید، افزود: شرکت‌های صباح پودر در زمینه تولید انواع پنیر گودار و چدار، قوطی سازی فجر گلستان در زمینه تولید انواع قوطی کمپوت و کنسرو و درب فلزی ظروف، تجارت گستر ترکمن در زمینه تولید فایبر سمنت، توسعه سوم شرکت بانیار پلیمر در زمینه تولید پلی استایرن و فروشگاه بزرگ چند منظوره خانم آمنه زمانی در فضایی به وسعه ۳۰۰۰ مترمربع، ۵ طرح پیشران استان گلستان هستند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار