واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند به قدرت ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند به تمجید از تیم ایران پرداخت و صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خوزه ماریا پازوس سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در گفت‌وگو با سایت «anfp» به ارزیابی شرایط فوتسال در قاره آسیا پرداخت. این سرمربی که سابقه کار در تیم ملی فوتسال ازبکستان را هم در کارنامه خود دارد درباره قدرت‌های حال حاضر فوتسال آسیا اظهار داشت: در قاره آسیا ۴ کشور در فوتسال دارای قدرت‌های فوق العاده‌ای هستند. ابتدا تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن ۲ قدرت بزرگ  قاره آسیا به حساب می‌آیند. ایرانی ها از لحاظ امکاناتی که دارند می‌توانند به راحتی با تیم‌های بزرگ دنیا نظیر برزیل، اسپانیا و آرژانتین مسابقه دهند. همچنین ژاپنی‌ها از نظر نظم بسیار رقابت پذیر هستند و می‌توانند حریف خوبی برای تیم‌های بزرگ دنیا باشند.


بیشتر بخوانید:


او افزود: بعد از ایران و ژاپن، تیم ملی تایلند قدرت سوم فوتسال آسیا است، زیرا در این کشور بازیکنان بسیار سرعتی و توانمندی وجود دارد که هر کدامشان دارای استعداد فوق العاده‌ای هستند. بعد از آن‌ها هم تیم ملی ازبکستان است که بر خلاف ایران، ژاپن و تایلند بازیکنان قدرتمند و فیزیکی دارد، اما از نظر مسائل فنی فاقد تکنیک هستند.

پازوس همچنین درباره آموزش فوتسال در قاره آسیا خاطر نشان کرد: فدراسیون‌های عضو AFC با این نهاد در تعامل و همکاری بسیار خوبی قرار دارند. به جزء ۲ کشور ایران و ژاپن، که خودشان آموزش‌های لازم برای فوتسال را ارائه می‌دهند، سایر کشور‌ها با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دوره‌های سطح یک، ۲ و سه مربیگری در تعامل و توافق هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار