تزریق ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تولید بزرگ در کارگاه‌های کوچک مهاباد

نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات جهشی برای کارگاه‌ها و صنایع کوچک تولیدی و تبدیلی مهاباد صادر شد.

جلال محمودزاده نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شواری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: پیرو جلسه با معاون اشتغال و توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در رابطه با جذب تسهیلات جهشی برای کارگاه‌های اشتغال زا و صنایع کوچک شهرستان، ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جهشی به کارگاه‌ها و صنایع کوچک مهاباد اختصاص داده شد.

محمودزاده افزود: این تسهیلات با هدف توسعه اشتغالزایی و تولید بیشتر در سال جهش تولید به این شهرستان تخصیص داده شد.

او ادامه داد: تحقق جهش تولید در چارچوب پنج محور تأمین مالی، تقویت سرمایه‌گذاری، توسعه تجارت خارجی، بهبود محیط کسب و کار و انضباط مالی است که در این زمینه باید با تسهیل سرمایه‌گذاری از تولیدکنندگان برای رونق تولید حمایت کرد.

راهبری جهش تولید با اختصاص ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار به مهاباد

ایرج شجاعی فرماندار مهاباد گفت: سال جهش تولید همراه شد با اختصاص ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار توسعه عمرانی از محل تملک دارایی، توازن و سه درصد درآمد نفت و گاز به این شهرستان که نسبت به سال گذشته ۲۲۰ میلیارد ریال افزایش اعتبار داشته است.

فرماندار مهاباد ادامه داد: این اعتبار در قالب طرح‌های تعریف شده برای هریک از ارگان‌های این شهرستان در راستای توسعه و بهبود زیرساخت‌های خدماتی تخصیص پیدا می‌کند.

او افزود: ۲۵ سرفصل برای توسعه عمران مهاباد در نظر گرفته شده که بخش‌های حمل و نقل، آبرسانی و آموزش و پرورش بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است.

شجاعی با بیان اینکه ۳۱ درصد بودجه سال گذشته به شهرستان مهاباد تخصیص یافته، گفت: میزان بودجه جذب شده مهاباد نسبت به میانگین سایر شهر‌های اطراف بیشتر بوده و امسال نیز تلاش می‌کنیم حداکثر اعتبار را در جهت آبادی شهرستان اخذ کنیم.

شجاعی افزود: با توجه به محدود بودن منابع، ادارات باید نیاز‌ها و پروژه‌های اجرایی خود را بر اساس اولویت تعریف کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.