حادثه‌ای که به خیر گذشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: اطفاء به موقع حریق در تانکر حامل مواد سوختی در مسیر «سنندج - مریوان» مانع از بروز یک حادثه تلخ شد.

سهیل فضل وزیری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: دقایقی قبل یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی (بنزین) در گردنه تیتور دچار آتش سوزی شد که با تلاش و اقدام بموقع آتش نشانان، آتش سوزی رخ داده در کابین این تانکر مهار و از سرایت آتش به مخرن و بروز یک حادثه تلخ جلو گیری بعمل آمد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: دقایقی پیش یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی (بنزین) در گردنه تیتور دچار حریق شد.

فضل وزیری عنوان کرد: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های یک و ۵ با دو خودروی سبک و سنگین و ۶ آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: آتش سوزی در قسمت کابین این تانکر رخ داده بود که آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه نسبت به اطفا ء حریق اقدام نمودند.

فضل وزیری افزود: با تلاش و اقدام بموقع آتش نشانان، آتش سوزی رخ داده در کابین این تانکر مهار و از سرایت آتش به مخرن و بروز یک حادثه تلخ جلو گیری بعمل آمد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: خوشبتانه راننده این تانکر هم در این حادثه آسیب ندید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.