فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت خبر داد؛

دستگیری باند خانوادگی توزیع کننده مواد افیونی

سرهنگ خنجری از دستگیری ۴ نفر توزیع کننده موادمخدر و کشف ۲ کیلو ۳۰۰ گرم حشیش در شهرستان پاکدشت خبر داد.

سرهنگ قباد خنجری فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مبارزه و دستگیری فروشندگان مواد مخدر از اولویت‌های اصلی و همیشگی پلیس و مطالبات بحق مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر توسط اعضای یک خانواده در یکی از مناطق پاکدشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

او گفت: با استفاده از کار اطلاعاتی آدرس این خانواده شناسایی و با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضائی منزل مذکور زیر نظر و همچنین در رصد پلیس قرار گرفت.

سرهنگ خنجری با بیان اینکه مشخص شد اعضای این خانواده همگی در فروش مواد مخدر مشارکت دارند گفت: با هماهنگی انجام شده و پس از حصول اطمینان از حضور تمامی متهمان در منزل، اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند و اعضای این خانواده شامل پدر، مادر و دو فرزند پسر را دستگیر و در بازرسی از منزل مقدار ۲ کیلو ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش به همراه یک عدد ترازوی توزین کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت بیان کرد: پلیس از تمام توان خود به منظور برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان پاکدشت استفاده می‌کند.


بیشتر بخوانید؛


او ادامه داد: همچنین، پلیس مقتدرانه با سوداگران مرگ برخورد می‌کند و از شهروندان محترم می‌خواهیم گزارشات خود را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار