پلمب ۳۷ واحد صنفی غیرمجاز در تبریز

 شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پلمب ۳۷ واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تاکنون در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰ تبریز با بیان این‌که پلمب واحد های صنفی متخلف بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها انجام شده است، گفت: در راستای حمایت از حقوق شهروندان، حفظ آرامش ساکنان محل و جلوگیری از تداوم فعالیت مشاغل مزاحم پس از طی مراحل قانونی، از ابتدای امسال  تاکنون تعداد ۳۷ مورد واحد صنفی متخلف در سطح منطقه ۱۰ پلمب شده است.

او با اشاره به صدور اخطاریه برای تمامی واحد‌های صنفی آلاینده و مزاحم در سطح منطقه، افزود: تذکرات کتبی خطاب به صاحبان واحد‌های صنفی متخلف شامل انبار‌های ضایعاتی، مواد غذایی، اتورنگ و ... داده شد اما با بی‌توجهی از سوی آنان مواجهه شده و به همین خاطر، شهرداری منطقه ۱۰ با هماهنگی و اخذ دستور قضایی نسبت به پلمب این واحد‌ها اقدام کرده است.

او گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، به منظور پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و ممانعت از انتشار آلاینده‌ها در راستای حمایت از حقوق شهروندان و جلوگیری از آلودگی‌های بهداشتی و زیست محیطی، شناسایی و پلمب واحد‌های غیرمجاز سطح منطقه به خصوص در بافت مسکونی به صورت جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار