اصناف از طرح پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان از کرونا استقبال نکردند

استاندار خراسان جنوبی درخصوص استقبال نکردن اصناف استان از طرح پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان از کرونا دستور بررسی داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان در جلسه ستاد کرونای استان پس از شنیدن گزارش مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره ثبت نام فقط ۳ هزار و ۱۷ نفر از بیش از ۱۱ هزار واجد شرایط دریافت تسهیلات، از معاون اقتصادی خود خواست مشکلات پیش روی آن را در جلسه‌ای فوری بررسی کند.

او با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است افزود: توجه مردم به این موضوع باید همچنان مد نظر باشد و از طرفی دیگر هم باید مسئولان بر امکانی همچون مطب پزشکان، کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها و همچنین اصناف برای رعایت این دستورالعمل‌ها نظارت کنند.


بیشتر بخوانید


استاندار همچنین بر نظارت بر اصناف، تاکید و از اطلاع رسانی صدا و سیما و سایر رسانه در روز‌های کرونایی قدردانی کرد و خواستار ادامه این روند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم از ادامه نظارت‌ها خبر داد و گفت: از هفته گذشته طرح تشدید بازرسی از نانوایی آغاز شده است و تاکنون ۲۰ نانوایی در استان به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی به مقام قضایی برای پلمب معرفی شدند.

دکتر دهقانی افزود: نسبت به بقیه صنوف پر خطر نیز اغماض نخواهد شد و در آینده سراغ مشاغل پر مراجعه کننده مثل میوه فروشی‌ها و مکان‌های ورزشی خواهیم رفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار