بومی سازی مدل های اثر گذار پیشگیری از آسیب ها

معاون اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مدل‌های اثرگذار پیشگیری از آسیب‌های جامعه و کاربومی سازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حجت الاسلام امین اله سلیمانی معاون اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  جلسه ویدیو کنفرانس  امروز گفت: مدل‌های اثرگذار پیشگیری از آسیب‌های جامعه و کار بومی سازی می شود.

او گفت: این طرح از سوی دفتر امور اجتماعی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با همکاری انجمن مدکاران اجتماعی کشور طرح ملی ساج (سلامت اجتماعی جامعه کارو تلاش) دراستان‌ها اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام  امین اله سلیمانی گفت: این طرح تا پایان شهریور ماه به دفتر امور اجتماعی وزارت متبوع ارائه می‌شود وبرای سه مرحله سطح اول و سطح دوم و همچنین سطح سوم پیشگیری از آسیب‌ها برنامه‌هایی پیش بینی شده که امیدوار است با اجرای آن در استان‌ها بتوان گامی در جهت پیشگیری از آسیب‌ها برای جامعه کار و تلاش برداشت.

او بیان کرد:در مرحله اول این ویدیو کنفرانس که امروز برگزار شد مدیران اجتماعی استان‌های کرمانشاه، ایلام. آذربایجان شرقی. آذربایجان غربی. اردبیل. مازندران. فارس. کرمان و گلستان حضور داشتند که برای دیگر استان‌ها نیز متعاقبا برگزار خواهد شد.

مدیران اجتماعی نظرات خود را در خصوص محاسن و معایب طرح و همچنین انتظارات خود از معاونت امور اجتماعی وزارت متبوع ارائه کردند.
انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار