دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل/ بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۳ سوداگر مرگ با تهیه مقادیر قابل توجهی تریاک از مرکز کشور قصد انتقال آن به اردبیل را داشتند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این طرح با هدف پیشگیری از بلای خانمانسوز اعتیاد و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ در تبلیغ و ترویج مواد افیونی، در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با جدیت و مسئولانه پیگیری و اجرا می‌شود.

او در ادامه با اشاره به دستگیری ۳ سوداگر مرگ در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل و با هماهنگی قضائی افزود: سوداگران مرگ با تهیه مقادیر قابل توجهی تریاک از مرکز کشور قصد انتقال آن به اردبیل را داشتند؛ که با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس در جاده "اردبیل-سرچم" دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: از سوداگران مرگ ۳۲ کیلو و ۶۱۱ گرم تریاک کشف و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مورد استفاده آنان توقیف شد.

سردار حسینی با قدردانی از مشارکت مردم با پلیس در مبارزه بی امان و قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، از تلاش ایثارگونه و جهادی و همت مسئولانه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: قطعا مشارکت اجتماعی تضمین کننده توفیقات پلیس در مبارزه بی امان و قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر است.

او بیان کرد: تلفن ۱۱۰ و ۱۳۰ پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار