وجود ۴۰ درصد از صنایع چهارمحال و بختیاری در بروجن

شهرستان بروجن با داشتن ۲۸۰ واحد صنعتی، ۴۰ درصد از صنایع چهارمحال و بختیاری را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: این شهرستان با داشتن ۲۸۰ واحد معادل ۴۰ درصد از صنایع چهارمحال و بختیاری به عنوان قطب صنعتی این استان محسوب می‌شود.

او با اشاره مشغول به کار بودن حدود هفت هزار نفر کارگر در بخش صنعت شهرستان اظهار داشت: هم اکنون پنج شهرک صنعتی به وسعت بیش از یک هزار و ۸۰۲ هکتار فعال است.


بیشتر بخوانید


ملکی واحد‌های صنعتی شهرستان را مجتمع ظریف مصور، نخ نگین، فولاد و ورق خودرو اعلام و اضافه کرد: باید زیرساخت‌های صنعتی این شهرستان از سوی مسئولان استانی و کشور به صورت اولویت دار مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان بروجن قطب صنعت چهارمحال و بختیاری است، در تخصیص اعتبارات ملی و استانی برای زیرساخت‌های تولید به ویژه شهرک‌های صنعتی توجه شود.

ملکی گفت: تکمیل زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز، شبکه جمع‌آوری فاضلاب و مخابرات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان بروجن باعث شده است تا شرایط لازم برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی فراهم شود و از سرمایه گذاران حمایت خواهد شد.

او افزود: استفاده از نیروی انسانی داخلی، پرهیز از خام فروشی، تنوع در تولید و مدیریت صحیح از مهمترین علت‌های موفقیت در بسیاری واحد‌های تولیدی صنعتی شهرستان بروجن و فعال بودن آن‌ها در شرایط کنونی اقتصادی است.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.