فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد؛

پلمب ۳ واحد سفره خانه سنتی و قلیان سرا در ایوان

سرهنگ عالی پور گفت:با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، ۳ واحد سفره خانه سنتی و قلیان سرای متخلف پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در جهت حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، بازدید از واحد‌های صنفی سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کار دادسرا و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با حضور دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ایوان و ماموران انتظامی، شبانه از سفره خانه سنتی شهرستان بازدید که متصدیان این سفره خانه‌ها بدون رعایت نکات بهداشتی و عدم توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا اقدام به عرضه قلیان کرده که تعداد ۲۲ حقه قلیان در محل معدوم و یک دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان یادآور شد: با هماهنگی مقام قضایی تعداد ۴ نفر از متصدیان سفره خانه‌های سنتی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و تذکرات داده شده بازداشت شدند.

اوبا بیان اینکه این طرح تا ریشه کن شدن این بیماری به صورت ویژه در دستور کار پلیس است، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون از ۴۷۳ واحد صنفی بازدید به عمل آمده که ۴۵ واحد صنفی مختلف به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و تهدید سلامت عمومی آحاد جامعه، پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، عنوان کرد: با اصنافی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد، با پشتیبانی دستگاه قضائی و با همکاری ادارات مرتبط، با آن‌ها برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.