مدیربهزیستی شهرستان کرج از فراهم کردن تسهیلات اشتغال برای افراد تحت پوشش بهزیستی خبرداد.

تسهیلات اشتغال به کار در بهزیستی کرجعلیرضا فتاح پور، مدیربهزیستی شهرستان کرج در خصوص فراهم کردن تسهیلات اشتغال و یا ارائه پروانه کار به افراد تحت پوشش بهزیستی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: آموزش‌های لازم برای اشتغال افراد تحت پوشش بهزیستی ارائه می‌شود تا بتوانند در بازار کار دوام آورند.

مدیربهزیستی شهرستان کرج با بیان این‌که بالغ بر ۲۵ هزار و ۵۴۳ نفر معلول تحت پوشش بهزیستی شهرستان کرج هستند، افزود: ۲۳ هزار نفر از این افراد فعال هستند، افراد بر اساس نوع معلولیت، خیلی شدید و ضعیف خدمات مربوطه را دریافت می‌کنند.

فتاحی پور در مورد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی کرج گفت: در این مورد ۱۳ هزار خانوار تحت پوشش در سطح شهرستان داریم که مستمری و خدمات دریافت می‌کنند.

او در بخش دیگری با بیان این که در حال حاضر بالغ بر ۸۰ کمپ ترک اعتیاد در شهرستان کرج وجود دارد که داراری مجوز از بهزیستی هستند، افزود: بازدید مستمر از این مراکز انجام می‌شود که در ایام شیوع کرونا به صورت آنلاین وضغیت آن‌ها درحال رصد است تا رعایت نکات بهداشتی در آن ها کنترل شود.

فتاح پور افزود: کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی هر دو به افراد معلول تحت پوشش خود خدمات رسانی دارند، اما بهزیستی به صورت تخصصی در حوزه گفتار درمانی، کادر درمانی و فیزیوتراپی خدمات لازم را به افراد تحت پوشش خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.