معاون استاندار لرستان:

پاسداری از ارزش‌های انقلاب باعث تقویت نظام می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس باعث توسعه و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس باعث توسعه و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

محمود ثمینی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بیان کرد: نقش حضرت زینب (س) در حفظ و نشر ارزش‌ها و جانفشانی‌های امام حسین (ع) در مقابل دشمنان و رسوایی یزید بسیار مهم بود به گونه‌ای که پس از گذشت سال‌ها از حادثه کربلا، اثرات آن در روحیه رزمندگان دفاع مقدس مشهود است.

او با اشاره به اثرات ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اظهار داشت: امروزه علی رغم تمام کمبود‌ها پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس در موضوعاتی مانند عزاداری ایام محرم و صفر توسط جوانان این مرز و بوم کاملاً نمایان است.

او  با تأکید بر اهمیت فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد: امروزه ضرورت دارد ارزش‌های دفاع مقدس را به عنوان بخشی از فرهنگ کشور به نوجوانان و جوانان که آینده سازان مملکت هستند، انتقال دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: آثار و برکات این ارزش‌ها موجب استحکام و ایستادگی نظام انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا شده است که در مردم انقلابی ایران به خوبی دیده می‌شود.

ثمینی گفت: اگر می‌خواهیم اهداف نظام به سمت توسعه و کمال پیش رود باید با اعتقاد راسخ نسبت به پاسداری از ارزش‌های این نظام و انقلاب گام برداریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار