در جمع دانشجویان دانشگاه شهید ستاری مطرح شد؛

تاکید فرمانده نهاجا بر تداوم راه پیشکسوتان

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: اگر می‌خواهید نیرویی ارزشمند و مؤثر برای کشور، دین و مردم باشید راه پر افتخار پیشکسوتان را با قدرت و ایمان ادامه دهید.

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین «قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا از اردوگاه کوهستان دانشجویان دانشگاه افسری شهید ستاری در امامزاده هاشم (ع) بازدید کرد.

امیر نصیرزاده در جمع دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با اشاره به اهمیت آموزش‌ها و همچنین بیان افتخارآفرینی‌های نیروی الهی هوایی در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شما دانشجویان باید با عشق و علاقه به همه معلومات لازم مجهز و مسلط باشید تا بتوانید در این لباس سربازی نیرویی ارزشمند، مؤثر و فردی مفید برای میهن، دین و کشورتان باشید و تکلیف شما دانشجویان در این مسیر ادامه راه پرافتخار پیشکسوتان با قدرت و ایمان است.


بیشتر بخوانید


فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن بازدید و ارزیابی کلاس‌های تئوری نظامی و میدان تیر اردوگاه بر رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی و درمانی در تمامی مراحل آموزشی تأکید کرد.

حضور در یادمان شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نشست صمیمانه با فرماندهان و مسئولین دانشگاه و دیدار چهره به چهره با دانشجویان حاضر از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی هوایی در این مراسم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار