جستجوی سها رضانژاد باز هم بی نتیجه ماند

فرماندار کردکوی گفت: جستجوی گروه دیگری که با هماهنگی نیروی انتظامی برای یافتن سها رضانژاد به ارتفاعات جهان نمای کردکوی اعزام شده بود باز هم بی نتیجه ماند.

قدمنان فرماندار کرد کوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: چندی قبل توقف گروه‌های جستجوگر برای پیدا شدن سها رضانژاد، به جز در موارد خاص اعلام شده بود، اما این موضوع به این دلیل بود که کسی برای جستجوی گمشده، به صورت غیرقانونی و خودسر به سمت کوهستان نرود.

او با بیان اینکه از نظر ما بیشتر مناطق ارتفاعات جهان نما جستجو شده است افزود: با هماهنگی نیروی انتظامی، مقرر شد با اعزام یک گروه دیگر به ارتفاعات جهان نما، برای اطمینان جا‌هایی را که قبلا جستجو نشده، و یا دقیق دیده نشده، پایش شود.

قدمنان گفت: این گروه متشکل از نیرو‌های انتظامی، اعضای هیات کوهنوردی استان و شهرستان و هلال احمر کردکوی هستند که از بعد ازظهر دیروز تا بعدازظهر امروز مناطق جستجو نشده مانند پرتگاه‌ها و دره‌ها را مورد پایش قراردادند که باز هم به نتیجه نرسید.

او همچنین گفت: مقرر است چهارشنبه نیرو‌های هلال احمر شهرستان و نیرو‌های کوهنوردی قسمت صخره‌ها و قسمت‌های صعب العبور را دوباره مورد پایش قرار دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد افزود: همه تفرجگاه‌ها و مکان‌های گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

او به شهروندان توصیه کرد: کسی از روی دلسوزی و کنجکاوی اقدام به جستجوی گمشده نکند مگر اینکه با هماهنگی نیروی انتظامی، شورای تامین و هلال احمر باشد.
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.