مراجعه ی هزار و ۳۴۰ بیمار با علائم تنفسی به بیمارستان های کبودرآهنگ

رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودرآهنگ گفت: از یک هزار و ۳۴۰ بیمار با علائم تنفسی، آزمایش کرونای ۳۹۹ نفر در کبودرآهنگ مثبت اعلام شد.

فوت ۲۵ بیمار کرونایی در کبودراهنگبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر احمدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا  افزود: از ۳۹۹ بیمار کرونایی در شهرستان،  ۱۳۸ بیمار بستری و ۲۶۲ نفر سرپایی مداوا شدند و ۲۵ نفر مبتلا قطعی کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

او خاطرنشان کرد: در همین مدت در راستای درمان بیماران کرونایی ۳۲ نفر از کادر درمانی شهرستان کبودراهنگ نیز به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

فرماندار کبودراهنگ هم با اشاره به همکاری ادارات برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جلوگیری از برگزاری مراسمات عروسی و مجالس ترحیم، ضدعفونی معابر شهری و روستایی گفت: چهار مرکز در شهر کبودراهنگ برای توزیع ماسک‌های بهداشتی با نرخ مصوب دولتی ایجاد می‌شود.

مهدوی افزود: متاسفانه دفاتر پیشخوان و جایگاه‌های عرضه سوخت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی به ویژه دفاتر پیشخوان پلمب می‌شوند.

او بیان کرد:  اداره صمت باید برای جلوگیری از کمبود مواد ضدعفونی و ماسک اقلام مورد نیاز مردم برای پیشگیری از این بیماری را به میزان مصرف یکساله برنامه ریزی کند تا با کمبود این اقلام مواجه نشویم.

نوروزی، دادستان کبودراهنگ هم در این جلسه از عدم رعایت بهداشت در نانوایی‌ها ابراز نارضایتی کرد و گفت: در راستای جلوگیری از برگزاری مراسمات عروسی یکی از ویلا باغ‌های شهر کبودراهنگ پلمب و صاحب این مکان نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.