رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونا در تهران ابلاغ کرد؛

ضرورت نظارت جدی روسای اتحادیه‌ها بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی

اشرفی در نامه‌ای به روسای اتحادیه‌ها و صنوف مختلف بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری تاکید کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان اشرفی، معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان تهران در نامه ای به روسای اتحادیه ها و صنوف مختلف ابلاغ کرد که نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری نظارت دقیق و جدی داشته باشند.

در این نامه بر تشدید نظارت‌های دقیق و جدی روسای اتحادیه‌ها نسبت به اجرای مصوبات شورای تامین استان در خصوص رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های مربوطه تاکید شده است.

همچنین در این نامه آمده است: تمامی صنوف و واحد‌های مرتبط ملزم به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای کنترل و مهار بیماری کرونا هستند و همچنین باید از ورود افراد بدون ماسک به واحد‌های مذکور ممانعت به عمل آید.

معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان تهران در این نامه تاکید کرده است: تمامی عواقب عدم رعایت و اجرای مفاد این مصوبه برعهده روسای اتحادیه‌ها و مدیران مجموعه‌ها خواهد بود.

این ابلاغ خطاب به روسای اتحادیه‌های خواربار فروشان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت ها، اغذیه فروشان، تولید کنندگان و فروشندگان بستنی، آبمیوه و نوشابه ها، چلوکبابی، قنادی و شیرینی فروشان و کافه قنادی ها، ابزار فروشان، تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک، بنکداران مواد غذایی، فروشندگان خشکبار و آجیل و خرازی فروشان صادر شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار