در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

بررسی نامه فرمانداری تهران درباره مصوبه پارک هوشمند حاشیه‌ای در سال ۹۹

اعضای شورا نامه استانداری با موضوع تعیین نرخ پارک هوشمند حاشیه‌ای و تعیین ضوابط واگذاری بهره برداری از پارکینگ‌های عمومی در سال ۹۹ را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی نامه معاون استاندار و فرماندار تهران با موضوع تعیین نرخ پارک هوشمند حاشیه‌ای و تعیین ضوابط واگذاری بهره برداری از پارکینگ‌های عمومی در سال ۹۹ در دستور کار دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ارائه گزارش کمیسیون تخصصی گفت: هیأت تطبیق فرمانداری تهران بر ۳ تبصره مصوبه نظرات خود را بیان کرد که موضوع در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بررسی و پذیرفته شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: یکی از مشکل‌های موجود این است برخی از اداره‌ها و اشخاص موانعی در معابر قرار دادند و اجازه نمی‌دهند شهروندان پارک کنند.

علیخانی ادامه داد: این شکل سد معبر در پایتخت آمار بسیار بالایی دارد و ما حتی شاهد درگیری و قتل در حوزه جای پارک هستیم، به همین دلیل ما موظف هستیم این مشکل را حل کنیم.

حسن رسولی عضو‌ شورای شهر تهران گفت: خواهش من این است اداره مصوبات نظارت کافی داشته باشد تا نامه‌های خارج از حیطه اختیار‌ها دریافت نشود، زیرا تنها مرجع اعتراض هیأت تطبیق فرمانداری تهران است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: به دلیل تناقض با مصوبه‌های بالا دستی در ابتدا گفتند که مصوبه قابلیت اجرا ندارد و شما باید اصلاحیه انجام دهید تا مصوبه قابلیت اجرا پیدا کند.

پس از ارائه گزارش رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اصلاحیه مصوبه تعیین نرخ پارک هوشمند حاشیه‌ای و تعیین ضوابط واگذاری بهره برداری از پارکینگ‌های عمومی در سال ۹۹ در صحن شورای شهر تهران بند به بند به رأی گذاشته شد.

دو اصلاحیه معاون استاندار و فرماندار تهران با موضوع تعیین نرخ پارک هوشمند حاشیه‌ای و تعیین ضوابط واگذاری بهره برداری از پارکینگ‌های عمومی در سال ۹۹ به تصویب رسید و اعضای شورا تنها یکی از اصلاحات مطرح شده را نپذیرفتند و بر مصوبه خود اصرار کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار