برگزاری کلاس های ترم تابستان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد به صورت الکترونیکی

رئیس اداره خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس‌های ترم تابستان این دانشگاه بصورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی شریفی رئیس اداره خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمهیدات در نظر گرفته شده، دانشگاه پیام‌نور استان همگام با سایر دانشگاه‌های پیام نور در سراسر کشور اقدام به برگزاری کلاس‌ها به صورت الکترونیکی جهت ترم تابستان کرده است.

او با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت برگزاری کلاس‌ها به صورت الکترونیکی از همکاران محترم علمی و اداری درخواست کرد تا در برگزاری کلاس ها به صورت مجازی همکاری و اهتمام ویژه داشته باشند و افزود: ضمن اینکه جهت تدریس دروس در ترم تابستان تنها از اعضای محترم هیات علمی دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه‌ها استفاده خواهد شد.

رئیس اداره خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به تجربه موفق دانشگاه در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در این خصوص در ترم تابستان تلاش همه همکاران بر برگزاری کلاسهای الکترونیکی به بهترین نحو ممکن خواهد بود.

او بیان کرد: شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان ایران اسلامی موجب شده تا مشکلاتی برای نظام آموزشی کشور بخصوص دانشگاه‌ها به وجود آید اما دانشگاه پیام نور در حوزه برگزاری کلاس‌ها بصورت الکترونیکی توانمندی‌های قابل توجهی دارد، که از این قابلیت جهت برگزاری کلاس‌های ترم تابستان همانند ترم دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به نحو احسن استفاده خواهد شد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.