رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام بیان کرد ؛

عزم جدی پلیس برای مبارزه با سرقت

سرهنگ مهرداد علی محمدی از عزم جدی پلیس برای مبارزه با سرقت خبر داد و گفت: تداوم روند کاهش وقوع سرقت در دستورکار پلیس قرار دارد.

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به نقش پیشگیری در کاهش جرائم در سطح جامعه، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی کنترل جرایم مختلف به ویژه سرقت‌ها است و همین موضوع به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار انتظامی استان قرار دارد.

او افزود: در همین راستا با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس و همکاری و همراهی خوب مردم در ۴ ماهه نخست سال، کاهش ۱۸ درصد سرقت‌ها در استان داشتیم و تداوم این روند کاهشی با جدیت در دستور کار یگان‌های انتظامی است.

سرهنگ مهرداد علی محمدی  با تاکید بر حل مسائل اجتماعی از طریق مشارکت‌های مردمی، ادامه داد: یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی که پس از تشکیل معاونت اجتماعی به صورت ویژه روی آن تمرکز شده جلب مشارکت مردم در تامین امنیت است و نمونه‌های آن فرهنگ سازی برای استفاده از کمربند ایمنی، تشکیل شورا‌های معتمد پلیس و ... است که در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه بسیار اثربخش بوده است.

او تصریح کرد: با برنامه ریزی درست، اشرافیت و کنترل سارقان، هدایت ماموریت‌ها و بهره گیری از وضعیت سرقت‌ها از ابتدای سال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش ۱۴ درصدی کشف سرقت‌ها را در استان شاهد بودیم.

سرهنگ مهرداد علی محمدی درپایان برقراری امنیت اجتماعی مردم را یکی از اولویت‌های کاری پلیس عنوان کرد و گفت: بیشترین وقوع جرایم مربوط به سرقت‌هاست که با تلاش وعزم جدی پلیس روند کاهش وقوع سرقت تدوام خواهد یافت.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.