جلسه اعضای کمیته فوتسال امروز برگزار شد

اعضای کمیته فوتسال و مسئولان سازمان لیگ امروز جلسه‌ای را برگزار و در رابطه با مسائل مختلفی از جمله رقابت‌های لیگ برتر بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای کمیته فوتسال امروز با آرش جابری سرپرست سازمان لیگ جلسه‌ای را برگزار و در رابطه با مسائل مختلفی از جمله مسابقات لیگ برتر در فصل بعد و همچنین برنامه‌های تیم ملی جهت حضور در رقابت های جام ملت‌های آسیا تصمیماتی را گرفتند. همچنین محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال هم به همراه دستیاران خود امروز در این جلسه حضور پیدا کرد و درباره برنامه‌های آینده تیم ملی فوتسال و همچنین مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

در جلسه امروز مقرر شد که فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از نیمه اول شهریور ماه آغاز شود تا بازیکنانی که قرار است به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بروند از نظر بدنی در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند.


بیشتر بخوانید


همچنین به گفته سرپرست موقت سازمان لیگ فوتسال زمان فصل نقل و انتقالات تیم‌ها از روز هفتم تیر ماه آغاز شده و باشگاه‌ها می‌توانند از این زمان به بعد بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند. همچنین در پایان این جلسه جابری درباره آخرین وضعیت حضور باشگاه استقلال در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در روز‌های گذشته ما جلسات بسیار خوبی با نمایندگان باشگاه استقلال برگزار کردیم و آن‌ها موافقت خود را برای حضور در لیگ برتر فوتسال اعلام کرده اند و قرار است یکشنبه هفته آینده آخرین جلسه را  با نمایندگان این باشگاه برگزار کرده تا در صورت توافق بتوانیم شرایط این تیم را برای حضور در لیگ برتر فوتسال فراهم کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار