اماکن دیدنی تهران میزبان مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی

فدراسیون شمشیربازی به همراه شهرداری تهران در خصوص میزبانی مسابقات جایزه بزرگ به تفاهم رسیدند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، صبح امروز فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون به همراه محسن وحدانی سرپرست دبیری فدراسیون با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با امیر محسنی مدیرعامل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی در این باره گفت: این دیدار در راستای رویکرد این فدراسیون مبنی بر اینکه شهرداری تهران از پتانسیل و سخت افزار اجرایی بالایی برخوردار است و توانایی گسترش رشته شمشیربازی در کلانشهر تهران به واسطه شهرداری نیز امکان‌پذیر است.


بیشتر بخوانید


او با مثبت ارزیابی کردن این جلسه توضیح داد: اینکه سازمان ورزش شهرداری تهران به دنبال ایجاد فضای مناسب برای ورزش شهروندی می باشد کمک به سزایی برای گسترس و پرورش استعداد‌ها می کند و در گام نخست فدراسیون آمادگی دارد که پنجاه مربی خانوم و آقا را تربیت و معرفی کرده تا در اماکن ورزشی شهرداری شروع به فعالیت کنند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی اضافه کرد: با پیشنهاد فدراسیون مقرر شد مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی با حضور قهرمانان این رشته برای جلب بیشتر مشارکت مردمی و آشنایی خانواده‌ها در مکان‌های دیدنی و بوستان‌های تهران برگزار گردد.

باقرزاده تصریح کرد: مسابقات جام جهانی جوانان (کلاس آ) به عنوان جام جهانی تهران در تقویم فدراسیون جهانی ثبت گردیده و شهرداری تهران به عنوان یک متولی میتواند نقش به سزایی در بهتر برگزار شدن آن به فدراسیون کمک کند.

امیر محسنی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری نیز با مهیج بودن این رشته ورزشی افزود: سازمان ورزش شهرداری تهران آمادگی دارد پتانسیل و زیر ساخت‌های مناسب خود را برای پیشرفت رشته شمشیربازی در اختیار بگذارد و در صورت مجوز و ایجاد شیوه نامه های بهداشتی اولین جایزه بزرگ شمشیربازی را در فضای باز برگزار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار