بسته اخبار حوادث قزوین امروز سی و یکم تیر ۹۹؛

کشف اشیای عتیقه / دستگیری سارقان لوازم وقطعات خوردرو / یک کشته در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی و یکم تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی از کشف اشیای عتیقه توسط فردی در بخش اسفرورین مطلع شدند و او را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: در بازرسی از منزل این فرد تعدادی اشیای عتیقه مربوط به دوران باستان کشف شد.

وی اضافه کرد: این اشیاء برای تعیین قدمت به اداره میراث فرهنگی و گردشگری تاکستان تحویل داده شده است.

برخورد موتور سیکلت با کامیون حادثه آفرید

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در جاده قدیم -خروجی الوند به سمت مشعلدار یک دستگاه موتورسیکلت با یک کامیون هوو که بصورت خاموش در شانه خاکی جاده متوقف بود، برخورد کرد و بر اثر این حادثه موتورسوار ۲۴ ساله جان باخت و سرنشین دیگر آن مجروح شد.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.

کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران گشت یگان امداد مستقر در عوارضی قزوین –زنجان حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس را که به مقصد تبریز در حال حرکت بود، برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی ادامه داد: ماموران در بازدید از این خودرو به یکی از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی از لوازم همراه او ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و شیشه کشف کردند.

دستگیری اعضای باند سارقان لوازم وقطعات خوردرو در بویین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در یکی از بخش‌های شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با تشکیل کارگروه ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: با مراقبت‌های نامحسوس پلیسی، سه سارق حین ارتکاب جرم در یکی از شهر‌های تابعه دستگیر شدند و در بازجویی‌های ماموران به ۵ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.