افزایش تعداد سینما ماشین در انگلستان در دوران کرونا

میزان سینما‌های ماشینی در انگلستان در دوران همه گیری ویروس کرونا افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، بر اساس آماری که از سوی کام اسکور منتشر شده، تعداد سینما‌های ماشینی در انگلستان در طول دوره همه گیری ویروس کرونا، از ۳ سینما به ۴۰ سینما افزایش یافته است!

پیش از شیوع ویروس کرونا، در این کشور تنها ۳ سینمای ماشینی وجود داشت که یک مورد از آن‌ها نیز گاهی سینمای روباز و گاهی سینمای ماشینی بود؛ اما حالا در حدود ۴۰ سینما از ماه ژوئیه تا ماه سپتامبر با نگه داشتن مخاطبان سینما در فضای اتومبیل‌های خود و ارائه سرویس‌های دیگر، امنیت و سلامت آن‌ها را تامین می کنند.

این سینما‌ها تنها در پارکینگ‌های اتومبیل نیستند و در زمین‌های بزرگ دیگر مثل زمین‌های دولتی، موزه‌ها و پارک‌ها نیز ایجاد شده اند. بلیت‌های این سینما‌ها عموماً بین ۲۷ الی ۳۵ یورو (۳۴ الی ۴۵ دلار) به فروش می‌رسند.

فیلم‌هایی که در سینماهای  ماشینی انگلستان نشان داده می‌شوند، ترکیبی از فیلم‌های کلاسیک مثل «گریس» و «کنار من بمان» و همچنین عناوین جدیدی مثل «چاقو کشی»، «انگل»، «جوکر» و «راکتمن» هستند.

فیلم‌ «نامتعادل» راسل کرو که به زودی اکران خود را در سینما‌ها آغاز می کند هم در سینما‌های ماشینی به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.