تعزیرات حکومتی بر قیمت‌ها نظارت کند

 رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: تعزیرات حکومتی باید قیمت انواع کالا و خدمات را بازرسی کرده و بر آن‌ها نظارت دقیق کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،خلیل اللهی  رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان، گفت: سازمان‌هایی همچون تعزیرات حکومتی با نظارت و بازرسی مداوم و کنترل قیمت‎ها در بازار، می‌توانند آرامش را به زندگی مردم باز گردانند.

او با تاکید بر حمایت از حقوق شهروندان و کنترل قیمت‌های اقلام ضروری مردم، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی در کنترل قیمت و مقابله با احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم در شرایط سخت کنونی نقش کلیدی ایفا می‌کند.

خلیل اللهی با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط تعزیرات حکومتی در رصد بازار، گفت: تعزیرات حکومتی استان یکی از بازو‌های مهم دستگاه قضایی در راستای حمایت از حقوق شهروندی است که باید در این زمینه اقدامات فوری و اساسی برای کنترل بازار انجام دهد.

وی با تاکید بر حفظ حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در چرخه اقتصادی کشور، گفت: باید توجه داشت دستگاه‎های مسئول هر کجا که به صورت مقتدرانه و کارشناسی شده عمل کرده اند در جامعه اثر گذار بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار