روند نزولی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از روند نزولی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم خبرداد.

دکتر شکر الله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، بابیان اینکه  در روزهای اوج بیماری کرونا  ۳۵۰  بیمار بستری در بیمارستان های تحت پوشش این دانشکده داشتیم گفت: اما در حال حاضر تنها ۱۴۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان بستری هستند که ۳۶ نفر از این تعداد به صورت قطعی به کرونا مبتلا هستند.

او با اشاره به روند نزولی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان افزود: مهم‌ترین عامل موثر در کاهش شیوع بیماری، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم بوده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در جنوب غرب خوزستان ، وضعیت شیوع ویروس کرونا نزولی است ادامه داد: اگر همچنان مردم رعایت کنند امیدواریم تا یکی دو هفته آینده به وضعیت سفید برگردیم.

۱۸ شهر خوزستان همچنان در وضعیت قرمز ونارنجی کرونا قرار دارند.

خوزستان ۲ماه است که در وضعیت قرمز کرونا بسر می برد.

ویروس کرونا که کووید  ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از  ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.