یاد شهدای مدافع سلامت بوشهر در رزمایش وحدت گرامی داشته شد

رزمایش وحدت، یادمان شهدای مدافع سلامت استان بوشهر به صورت رژه خودرویی در برازجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رزمایش وحدت یادمان شهدای مدافع سلامت استان بوشهر به صورت رژه خودرویی در شهر برازجان با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور، پایگاه بسیج سپاه جوادالائمه و شبکه بهداشت و درمان دشتستان، شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

خودرو‌ها در معابر اصلی برازجان رژه رفتند و برای فرهنگ‌سازی میان تعدادی از شهروندان نیز ماسک توزیع شد.

استان بوشهر اکنون پنج شهید مدافع سلامت دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان هدف از برگزاری رزمایش وحدت را تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع سلامت و همچنین هشدار به مردم در خصوص رعایت نکات بهداشتی عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


ماریا خویش‌دوست افزود: این بیماری هیچ‌گونه درمان قطعی ندارد، تنها راه مقابله با آن، پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

او افزود: با شیوع بیماری کرونا و پس از چند ماه مبارزه نفس‌گیر، نیروهای بهداشت و درمان خسته شده‌اند و تعداد مراجعه‌ها و بستری‌ها افزایش‌یافته است. خواسته ما از مردم این است که موارد پیشگیری از این ویروس خطرناک را به‌طور کامل رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان عنوان کرد: کارکنان حوزه درمان استان و شهرستان در ایام شیوع کرونا جانانه تلاش کرده‌اند و تقدیم شهدای مدافع سلامت، خود دلیلی صادق بر این مدعاست.

خویش‌دوست بیان کرد: خواهش ما از مردم این است توصیه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمع‌ها و بهداشت فردی را رعایت کنند تا این بیماری خطرناک دامن‌گیرشان نشود.

او افزود: همکاری مردم با کارکنان بهداشت و درمان و رعایت ضوابط بهداشتی، مبارزه با این بیماری را آسان‌تر می‌کند و شاهد شکست آن خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.