۱۶ درصد از سهم مسکن محرومان به نهبندان اختصاص یافت

بیکی گفت: ۱۶ درصد از سهمیه ساخت مسکن محرومان خراسان جنوبی به شهرستان مرزی نهبندان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی، فرماندار نهبندان در جلسه شورای مسکن شهرستان نهبندان با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، گفت: یکی از شهرستان‌هایی که بیشترین بهره را از ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در خراسان جنوبی برده است، شهرستان نهبندان است، این شهرستان حدود ۱۶ درصد از سهمیه استان را به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی اجرای طرح احداث مسکن محرومان در خراسان جنوبی، افزود: این استان یکی از استان‌های پیشرو در ساخت مسکن محرومان است که سبب شده آمار بیکاری فصلی در این استان کم شود.

بیکی تصریح کرد: برای ساخت مسکن محرومان تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض به شهرستان نهنبدان تزریق شده که برای به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی شهرستان بسیار تاثیرگذار بوده است.


بیشتر بخوانید


فرماندار نهبندان با بیان اینکه در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان، تفاهم نامه احداث پنج هزار واحد مسکونی در شهر‌ها منعقد شد، اظهار کرد: با احداث واحد‌های جامعه ایثارگران واحد‌های احداثی به عدد بالای هفت هزار و ۷۰۰ واحد در استان می‌رسد که امیدواریم از رشد قیمت‌های حوزه مسکن جلوگیری کند.

او گفت: برای ساخت مسکن در شهرستان نهبندان هیچ محدودیتی وجود ندارد، بنابراین واحد‌های متولی امر مسکن باید به سهمیه شهرستان مرزی بیافزایند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.