برپایی ۲۰ جایگاه فروش برای ساماندهی دست ‌فروشان میوه و تره‌بار در بازار تبریز

شهردار منطقه ۸ تبریز گفت: ۲۰ جایگاه برای فروش میوه و تره بار در محلات سطح حوزه شناسایی شده که با همکاری سازمان میادین شهرداری تبریز، به زودی میوه فروشی‌ها در آن مکان‌ها مستقر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مدبر شهردار منطقه ۸ تبریز در جلسه ساماندهی دستفروشان میوه و تره بار منطقه بازار تبریز، با اشاره به اجرای طرح انضباط شهری، گفت: شهرداری منطقه ۸ تبریز با همکاری سازمان میادین طرح ساماندهی دستفروشان حوزه میوه و تره بار منطقه بازار را در دستور کار خود قرار داده است.

او گفت: راهکار پیشنهادی منطقه ۸، ایجاد محل‌های فروش میوه و تره بار در محلات سطح حوزه و انتقال دستفروشان میوه و تره بار بازار به مکان‌های تعیین شده است و تلاش می‌کنیم با همکاری سازمان میادین شهرداری، در هر محله یک فضای فروش میوه و تره بار ایجاد کرده و در توزیع موثر اقلام میوه‌ای مشارکت کنیم.

او به مزایای اجرای این طرح اشاره کرده و افزود: اجرای طرح توزیع دست فروشان میوه و تره بار در سطح حوزه، علاوه بر کاهش حجم سد معبر در معابر محدوده بازار، منجر به کاهش سفر‌های درون شهری شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار