پیامک‌های دریافتی دوم مرداد ماه؛

از شرایط نامناسب فروش ماسک در شهر ری تا بی‌آبی دو ماهه در روستای بازحوض سفلی مشهد

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم مرداد مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 


 

۴۶۱۸...۰۹۱۵: سلام برای چه هزینه آب و برق دو سه برابر شده است با این ۴۵ هزار تومان یارانه ما چکار کنیم لطفاً پیگیری کنید.



۳۱۶۸...۰۹۳۸: با عرض سلام در شهرستان کرمانشاه تمام معتادان در داخل کوچه‌ها و خیابان‌ها رها شده‌اند و داخل خیابان‌ها بیهوش هستند.



۴۲۲۳...۰۹۱۵: از نمایندگان محترم خراسان رضوی می‌خواهیم در خصوص نیروگاه‌های ۱۰۰۰ مگاواتی بادی خواف تحقیق و تفحص کنند یک زمان مسئولان سیاسی شهرستان چنان پز این را می‌دادند که با خودمان فکر می‌کردیم چه نیازی به نیروگاه برق اتمی داریم، متأسفانه زمین‌ها و وام‌ها را گرفته و معلوم نیست کجا هزینه شده است، در حالیکه رهبر معظم انقلاب بر مهار باد‌های نشتیفان خواف ده‌ها سال قبل به استاندار وقت تأکید داشتند، جز ۳ توربین دست دوم یک مگاواتی و اکثراً خاموش در این زمین‌ها چیزی مشاهده نمی‌شود؟!


 

۸۱۴۲...۰۹۹۰: تو را به خدا به داد مردم بیچاره برسید زورمان به بانک‌ها نمیرسه شما یه کاری بکنید، کسی هم در بانک‌ها جوابگوی بقیه پول سهاممان نیست اخه کجا شکایتمان و پیش کی ببریم برای بانک‌ها که پولمان رو دارن می‌خورند.


 

۶۷۴۰...۰۹۱۸: آلان من دو ماهه سهام عدالت خودم رو به کارگزاری مهرافرین دادم که ۳۰ درصدشو بفروشد الان نه جواب تلفن میدن نه حضوری راه میدن هیچ‌کس هم پاسخگو نیست.


 

۰۱۱۳...۰۹۳۵: سلام:تو را به خدا موضوع ماسک را خصوصأ درشهررى که عمدتأ مردم از نظر اقتصادی در شرایط خوبى نیستند ماسک دولتى وجود ندارد خصوصاً محلاتى که داروخانه ندارند مثل جوانمرد و ملک‌آباد به داد مردم این محلات برسن.



۷۲۴۱...۰۹۱۴: سلام بنده دوازده سال هست که کارگر ساده هستم زمانی که سهام عدالت ثبت‌نام می‌کردند بنده به هر دری زدم نتوانستم سهام عدالت ثبت‌نام کنم الآن هم که کرونا هست و معیشت بنده و خانواده‌ام دچار مشکلات معیشتی سختی شده لطفا درد دل ما را به گوش مسئولین عزیز برسانید.



۶۳۲۱...۰۹۳۶: سلام لطفاً پیگر تعویق کنکور‌ها باشید برگزاری کنکور با هر پروتکلی خطرناک است.



۹۶۶۴...۰۹۳۸: سلام، بازم لبنیات گران شده چرا، یک ماست ۲/۵ کیلویی حدود ۱۵ تومان بود شده ۲۷/۵، با این وضعیت طبقه پایین از نون ماست هم خاطره میشه براشون.


 

۳۶۱۹...۰۹۱۵: سلام از روستای بازحوض سفلی ۲۴ کیلومتری مشهد دو ماه آب نداریم به‌حساب از سد دوستی به این روستا آب‌رسانی شده فعلا از آبی تو این وضع کرونا داغون شدیم خواهش دارم این پیام رو پخش کنید ممنون



۲۱۶۶...۰۹۱۴: آیا دلیل اینکه کرایه اتوبوس‌های شرکت واحد خصوصی را دو برابر کرده‌اند چی بوده؟ به خاطر کرونا کمتر سوار کردن مسافر بوده؟ یا پولدار کردن رانندگان بوده؟ رانندگان در تبریز همه صندلی‌ها که سهلِ وسط و سقف و تا همه‌جا پر نشده حرکت نمی‌کنند آن‌وقت شما از فاصله‌گذاری و رعایت بهداشت ...! بگید! ویکی هم از تهران به‌عنوان رئیس شرکت واحد آمده خانم‌ها را به جای آقایان فرستاده جای آقایان تنگه صبح‌ها موقع رفتن به سر کار توی شکم هم می‌روند در برگشتن همین‌طور



۳۶۳۱...۰۹۳۵: سلام خسته نباشید نان گران شد هیچی به حقوق کارگر اضافه نشد، ولی کرایه مغازه‌ها دو برابر شده هر کیسه آرد کرایش شده یک میلیون دویست انصافِ دولت یارانه می‌دهد به صاحب نانوایی‌ها نه مردم


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار