توزیع ۲۵ هزار بسته پروتئینی بین افراد آسیب دیده از کرونا

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در یزد از توزیع و پخش ۲۵ هزار بسته پروتئینی در مرحله دوم طرح همدلی و احسان در استان خبر داد.

محمد پناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان یزد علی اکبر محمد پناه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با بیان اینکه در مرحله اول اجرای طرح همدلی و احسان یک میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع  شد، گفت: سهمیه استان یزد  در این مرحله ۱۳ هزار بسته به ارزش چهار میلیارد تومان  بود، که به افراد آسیب دیده از کرونا اهدا شد.

او افزود: در مرحله دوم طرح همدلی و احسان ۲۵ هزار بسته پروتئینی و مواد غذایی به مبلغ یک میلیارد تومان بین کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا که شغل خود را از دست دادند و افراد کم برخوردار، در حال توزیع است.

محمدپناه ابراز کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال ۹۸ برای ۹۵۷ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان یزد با بیان اینکه به همت این ستاد ۶۰۰ واحد مسکونی ارزان قیمت برای افراد کم درآمد در حال احداث است،گفت: در مرداد ماه جاری کلنگ احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در مهریز، ۱۲۰ واحد در اردکان، ۱۰۰ واحد در میبد و ۱۶۰ واحد در منطقه آزاد شهر یزد به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار