بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۸۰)؛

از دانلود پخش‌کننده قدرتمند ویدئو تا مرورگر مایکروسافت اج

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۸۰)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود بهترین برنامه‌ها

دانلود Football Killer 1.0.19 – بازی قاتل فوتبالی

بازی جدید قاتل فوتبالی یک عنوان تفننی نو پا است که بسیاری از کاربران اینترنت را جذب کرده و خود را در زمره محبوب‌ترین‌ها قرار داده است. در این بازی کاربران می‌بایست با انتخاب جهت درست برای توپ، رقبای خود را از میان برده و توپ را به داخل دروازه راهی کنند. این بازی طی گذر زمان سخت‌تر می‌شود و افراد باید دقت بیشتری را برای رساندن توپ به مقصد خود به خرج دهند. این بازی از چندین محیط و شخصیت متفاوت برخوردار است که کاربران می‌توانند از آن بهره ببرند.

دانلود Football Killer v1.0.6 – بازی قاتل فوتبالی

دانلود WPS Office 12.7.1 – نرم افزار آفیس قدرتمند اندروید

اغلب کاربران با نام نرم‌افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می‌دانید که دانلود تک‌تک برنامه‌های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می‌کند. نرم‌افزار WPS Office را می‌توان به عنوان کم‌حجم‌ترین برنامه آفیس برای گوشی‌های هوشمند دانست. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌هایی را با فرمت‌های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن‌ها را ویرایش کنید.

دانلود WPS Office

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود KMPlayer 20.07.150 - پخش کننده قدرتمند ویدئو

اجرا کردن ویدئو در گوشی یکی از کارهایی است که کاربران بسیاری به طور روزانه انجام می‌دهند. کمتر کسی است که نرم افزار KMPlayer را در پخش فیلم و صوت نشناسد. این نرم افزار کره‌ای با قدرت بالای خود در پخش فرمت‌های مختلف و همچنین ابزارهای آن برای زیرنویس فیلم‌ها موجب استقبال فوق‌العاده شگفت انگیز از این نرم افزار شد.

نرم افزار KMPlayer در هر بروزرسانی خود ویژگی‌های جدید را ارائه می‌دهد که آخرین نسخه  این نرم افزار را برای شما ارائه کرده‌ایم. با دانلود کردن KMPlayer در آخر این خبر می‌توانید از آن برای اجرای فایل‌های ویدئویی خود با فرمت‌های مختلف استفاده کنید. اپلیکیشن KMPlayer با ده‌ها هزار دانلود در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است.

دانلود KMPlayer

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود PDF creator & editor 2.6 – برنامه ویرایش PDF

برنامه PDF creator & editor یک نرم‌افزار ساده با رابط کاربری فوق‌العاده و کاربردی است که به کاربران در انجام عملیات‌های مختلف بر روی فایل‌های پی‌دی‌اف کمک می‌کند. افراد در این برنامه از چندین قابلیت خاص بهره‌مند خواهند بود که آن‌ها را قادر می‌سازد فایل‌های خود را به فرمت پی‌دی‌اف تغییر دهند. البته این همه ماجرا نیست چرا که افراد می‌توانند کتاب‌های دیجیتال خود را نیز ویرایش کنند. برای انجام این کارها تنها کافی است کاربر تصاویر یا فایل‌های ورد و صفحات وب مورد نظر را انتخاب و آن‌‌ها را به سرعت به پی‌دی‌اف تبدیل کنند.

دانلود PDF creator & editor

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Pinterest 8.25.0 - برنامه شبکه اجتماعی پینترست

نرم‌افزار پینترست یکی از بهترین برنامه فضای مجازی است که در طی چند سال اخیر همواره کیفیت خود را حفظ کرده و همچنین ارتقاء داده است. این برنامه برای به اشتراک گذاشتن و دریافت تصاویر زیبا از مناظر، اشیاء و تصاویر فوق حرفه‌ای ساخته شده و کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به میلیارد‌ها تصویر از سراسر دنیا دست پیدا کنند.

برنامه پینترست از سلیقه شخصی کاربر الهام می‌گیرد و تصاویر مورد پسند آن‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهد. کاربران در این برنامه می‌توانند تصاویر مورد نظر خود را پین کنند و ذخیره نگه دارند، همچنین می‌توانند آن‌ها را در تلفن‌ها همراه خود ذخیره‌سازی کنند. در این برنامه کاربران می‌توانند افراد دیگر را دنبال کنند و به آن‌ها پیام دهند و تصاویر را با آن‌ها به اشتراک بگذارند. آن‌ها همچنین می‌توانند یک سبک یا دسته خاص از تصاویر را دنبال کنند.

 برنامه شبکه اجتماعی پینترست

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Chrome Dev 85.0.4183.38 – نسخه Dev مرورگر گوگل کروم

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید این نرم افزار را دانلود کنید. نسخه Chrome Dev نمونه‌ای است که با سرعت بیشتری به امکانات برنامه کروم دسترسی پیدا می‌کند چرا که شرکت گوگل سعی دارد تا ابتدا ویژگی‌های جدید را مورد آزمایش قرار دهد.

دانلود Chrome Dev 85.0.4183.38 – نسخه Dev مرورگر گوگل کروم

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود PicsArt 15.1.6 - استودیو عکس قدرتمند

برنامه PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم‌افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید. صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این برنامه فوق‌العاده است. این نرم افزار با داشتن قابلیت‌های بسیار زیاد می‌تواند به کاربران برای ویرایش فوق‌العاده یک تصویر کمک کند. شما با دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به دنیای جدیدی قدم بگذارید که بسیاری در حال استفاده از آن هستند.

دانلود PicsArt
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ESET Mobile Security & Antivirus 6.0.18.0 – آنتی‌ویروس نود 32

آنتی‌ویروس یکی از نیاز‌های اولیه در هر نوع دستگاه مبتنی بر سیستم عامل‌های هوشمند است که باید سعی کرد بهترین‌های آن را انتخاب کرد. ما امروز یکی از بهترین ویروس‌کش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین این نرم‌افزار توانایی قفل‌گذاری برای اپلیکیشن‌های دیگر را هم دارد. برنامه ESET NOD32 جزو قابل‌اعتمادترین آنتی‌ویروس و نرم‌افزار‌های امنیتی برای سیستم‌عامل اندروید است. این برنامه می‌تواند ویروس‌ها، تروجان‌ها، اسپای‌ویر‌ها و اد‌ویر‌های موجود در حافظه و کارت حافظه شما را با سرعتی بالا و خارق‌العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن‌ها نماید.

دانلود ESET Mobile Security & Antivirus 5.3.33.0 – آنتی ویروس نود 32
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Microsoft Edge 45.06.24.5043 - مرورگر مایکروسافت اج

برنامه مایکروسافت اج مناسب برای همگام سازی محتوا و داده‌های یکپارچه با نسخه ویندوزی مرورگر است که از سرعت و امنیت بالا در مرور صفحات وب برخوردار است. این برنامه همچنین از سازماندهی و بهینه سازی عناصر موجود در یک صفحه بهره می‌برد که توانایی اسکن کیو آر کدها را دارد. کاربران این برنامه می‌توانند با علامت‌گذاری صفحات وب به عنوان علاقه‌مندی‌ها، آن‌ها را دسته بندی کنند. مایکروسافت توانسته با ایجاد این ارتقاها در برنامه خود، شهرتش را در بین مرورگرها به دست آورد و سال‌های موفقی را شروع کند.
 
دانلود Microsoft Edge Preview 45.01.24 - مرورگر مایکروسافت اج
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
دانلود GBWhatsApp 10.40 – نصب هم‌زمان چند واتس‌اپ

پیام‌رسان GBWhatsApp یکی از بهترین نرم‌افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. توسط واتس‌اپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. حالا کاربران قادرند با نصب برنامه GBWhatsApp از وجود چند واتس‌اپ در گوشی خود برخوردار شوند و حساب‌های مختلف خود با سیم‌کارت‌های متفاوت را مدیریت کنند.

WhatsApp Messenger
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.