بازگشت هواداران فوتبال ایتالیا به ورزشگاه‌ها

هواداران فوتبال در ایتالیا ممکن است از ماه سپتامبر (شهریور) اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس اعلام "وینچنزو اسپادافورا"، وزیر ورزش ایتالیا، هواداران فوتبال در این کشور ممکن است از ماه سپتامبر (شهریور) بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

اسپادافورا امروز (جمعه) گفت، اگر شرایط بیماری کووید ۱۹ اجازه دهد، تماشاگران می‌توانند در ماه سپتامبر به استادیوم‌های فوتبال برگردند. او افزود، البته ظرفیت ورزشگاه‌ها محدود خواهد بود.

بازی‌های ۲ لیگ فوتبال ایتالیا یعنی  سری A و سری B، پس از ۳ ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، ماه ژوئن از سر گرفته شد. با این حال، از آن زمان به بعد تمام مسابقات در پشت در‌های بسته انجام شده است.

وزیر ورزش ایتالیا در مصاحبه رادیویی با شبکه دولتی Rai گفت: اگر منحنی اپیدمیولوژیک (همه گیر شناسی) اجازه دهد، هواداران می‌توانند در ماه سپتامبر به استادیوم‌ها برگردند.

ایتالیا یکی از کشور‌های اروپایی بود که  در اوج شیوع ویروس کرونا در این قاره بیشترین افراد مبتلا و تلفات را داشت و لیگ‌های فوتبال این کشور از نخستین لیگ‌هایی بود که بازی‌های خود را پشت در‌های بسته برگزار کرد.

در حال حاضر یوونتوس صدرنشین جدول سری آ، در فاصله ۳ هفته به پایان این رقابت‌ها با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به آتلانتای رده دومی برای کسب نهمین عنوان قهرمانی متوالی تلاش می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.